miercuri, 11 mai 2011

Spre Puno cu peripetii

Cica ma mandresc ca invat din greseli. Asa ca de data asta, la fel ca si data trecuta m-am dus la Terminal Terestre din Arequipa sa iau un autocar spre Puno. Stiam de data trecuta ca in afara de vreo 4 companii mari, restul sunt adevarate aventuri. Ca deobicei am ajuns cu 15 minute dupa ce plecase ultimul autocar decent. Urmatoarele erau in 2 ore, asa ca am zis cat de rau poate sa fie cu un autocar mai din popor? Sunt doar 5 ore :)

Asa ca pentru a doua oara in viata, am ales un autocar cu etaj, am platit extra 5 lei ca sa am locurile din fata amandoua pentru mine si bineinteles ca mm nimerit singurul gringo de la bord. Nici n-apuc sa ma urc ca hop se aseaza unul langa mine. Ii explic frumos ca am platit ambele locuri, el face pe prostul. Ii arat biletele da din umeri. Asa ca-l chem pe tipu' cu autocaru' si-i explic frumos ca vreau toti banii inapoi, bagajele data jos, tot tacamu'. Pana la urma il muta pe ala, cu comentariile de rigoare. Ala se uita urat la mine ii fac semn ca daca vrea locu 10 soles. Altfel ioc panorama…,

Pana la urma plecam si pana cand iesim din zona urbana ne oprim la fiecare 10 minute sa mai luam pasageri. Lucru care se intoarce importiva noastra la prima cantarire. In primul rand jumatate din pasageri nu aveau bilet, iar autocarul era prea incarcat. Urmeaza juma de ora de negocieri ce se termina cu o spaga. Si asa au trecut 2 ore in loc de una.

Drumul e minunat, cu peisaje incredibile. In plus sunt chiar in fata si vad tot, la fel ca si data trecuta. Inclusiv cum depaseste soferul care incearca sa mai scoata din timpul pierdut. Una peste alta pentru ca mers ca dementul s-au incalzit franele in asa hal, incat a trebuit sa ne mai oprim un pic sa se raceasca inainte de coborare. Nici nu apucam sa plecam bine, ca facem pana. Inca 45 de minute. Macar de data asta am facut pana langa o laguna asa ca am iesit un pic afara si ne-am uitat la flamingi (habar nu am care e plurarul) de departe.

Una peste alta drumul a durat 7 ore. Dar a fost ok, si pana la urma am ajuns in Puno, m-am cazat la un hotel dragut care are si radiator (se face foarte frig seara) si am resuit sa-mi iau biletul de autocar spre Copacabana si pentru insula Taquile.

Next: Taquile intr-o excursie de o zi intrega pe care n-am avut timp sa o fac data trecuta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu