vineri, 6 mai 2011

De toate pentru toti

Azi am castigat jumatate de zi pentru ca am zburat cu avionul in loc sa iau autocarul. Nu e chiar backpacker style, dar cine se mai uita la principii cand ai jumatate de zi in Arequipa. Uitasem cat de frumos este orasul asta, si cum am inceput sa ma plimb dupa amiaza prin el mi-am adus aminte de ce mi-a placut cel mai mult ca oras din tot Peru. Are un mix din toate, are eleganta unui oras colonial si bunastare ceva mai putin extravaganta decat Lima. E mai bine asezat decat Trujillio ca arhitectura si daca ii lipseste plaja o compenseaza prin cei trei vulcani care il vegheaza. Sunt destul de multi turisti, insa nu a devenit chiar "el gringo ghetto" ca si Cusco. Si are happy hours ce dureaza o noapte intreaga la barurile de pe strada sfatului Francisc (misto analogia :)). Mancarea e destul de buna si de ieftina, chiar daca nu poate egala placerile culinare din Chiclayo, si pentru ca este exact la limita de altiplano gasesti taranii aceia frumos imbracati pe care ii vedeai in Huaraz sau Chachapoyas.

Daca o sa-mi mai ramana timp si termin mai repede ce vroiam sa vad cred ca voi veni aici, si voi pleca exact pe 20 cu avionul inapoi la Lima. Ai atat de multe de vazut si de facut aici incat o saptamana nu e suficienta, si azi m-am bucurat din plin de cateva ore de aducere aminte si privit in jur.

De data asta nu m-am mai cazat la El Casa del Melgar, pentru ca dormeam doar o nopte si nu merita investitia. Am gasit insa un hostel curatel si foarte interesant, cu o camera decenta la 35 RON (con banio privado), WiFi si mic dejun in banii astia. Acum ma duc in curte sa ma uit la stele si la luna, ca de la peste 2000 de metrii se vad mai bine ;).

Next: Puno, dis de dimineata cu autobuzul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu