marți, 3 mai 2011

Luni ...

Azi a fost luni, si ca intodeauna si oriunde pe glob lunea muzeele sunt inchise. Oricine stie asta. Oricine mai putin subsemnatu' care a frecat menta degeaba in Chiclayo. Parta buna este ca am facut un dus fierbinte, fierbinte de o ora (nu mai miros dezagreabil) si ca am dormit doua ore la pranz ca a recuperez din nesomnul din ultimele 2 nopti.

Azi a fost o zi de treburi casnice (da, si in vacanta exista d'astea), gen rearanjarea bagajului ca sa incapa, dus hainele la spalat, luat hainele de la spalat, mancat king kong, ceviche sin picante si rata cu orez. M-am oprit la experiente culinare cand am vazut chirimpico, o tocana de organe si intestine de capra cu orez ;). Partea buna e ca mi-am luat si biletul de autocar pana in Lima, cu Civa (au paturi pe bune). Maine seara dorm pe autocar … din nou.



Next: Muzeele Brunning si Tumba Real apoi Lima unde sper sa obtin viza pentru Bolivia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu