joi, 19 mai 2011

Cand stelele se aliniaza

Acum doi ani cand am fost in Arequipa, Juanita era plecata. Asa's femeile tinere, tare le mai arde de plimbare, o iau din loc cand iti e lumea mai draga. Data trecuta am ajuns pe seara, iar dimineata nu am avut timp sa ma duc sa ma intalnesc cu ea. Azi, imediat dupa pranz am zis ca gata, asta e nu-mi mai scapa de data asta.

Si tam nesam, guvernul local din Arequipa care vegheaza asupra tuturor muzeelor ce nu-s in legatura cu Cel de Sus si grupul de acoliti impartiti in ordine multe da cu matanii pe la gat, s-a gandit el asa bine si a zis ca 18 mai este ziua muzeelor din Arequipa si intrarea e libera. Asa ca am ajuns sa ma vad cu Juanita pe gratis, asta ca sa nu mai zic de toate celelate case coloniale pe care le-am explorat pe indelete fara sa mai scot vreun ban din buzunar.

Asa ca ma duc la intalnirea cu Juanita, intru sfios in camera in care este pastrata la rece, si aud un suav … cat de faina este asta! E clar stelele stau in linie dreapta in spatiul euclidian pentru ca azi am intalnit si primii romani din Peru (unde mai pui ca jumatate sunt ardeleni). E drept ca de 5 ani stau in Olanda, si ca sunt la prima descalecare in America de Sud, da ce mai conteaza. Azi am vorbit romaneste ! Acum stau si beau o ciocolata calda facuta din ciocolata adevarata cu un profiterol care are un sos de ciocolata divin (ati inteles sper cum e cu ciocolata asta) si astept sa se faca ora 8 ca sa merg la cina si sa vad cum e prin Olanda :).

Stiam eu ca-mi place mult orasul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu