marți, 17 mai 2011

E ceva in aerul oceanului Pacific

Am obosit si se vede. Mai am 4 zile in America de Sud insa bateriile sunt si ele pe terminate, asa ca o iau mai usor. Primul semn este ca am terminat cu maratonul. La 5 dimineata in Arica, la granita dintre Chile si Peru am hotarat sa mai zabovesc o zi in Chile. Vroiam un dus fierbinte, o mancare buna si un pat nu inca un scaun de autobuz.

Acum ma pregatesc sa dorm, si nu regret ca m-am oprit aici :). Dupa San Pedro este a doilea oras unde merg linistit cu apartul foto legat de gat la vedere. Lumea este extrem de relaxata, freaca menta pe strada pietonala, bea bere la metru, cafea buna (aparent o raritate in partea asta a lumii), si canta ... Cred ca e ceva ce pun astia in apa din Pacific, ca aceiasi atmosfera am gasit-o si in Huanchaco. Asa ca m-am conformat, am fost sa vad singura catedrala din America de Sud construita din metal (si presupus a fi proiectata de Eiffel), Isla X, un paradis al surferilor cu valuri de 5-6 m, mi-am respectat obiceiul de a manca in piete si multe fructe proaspete (pe care-l pusesem in standby in Bolivia) si am urcat pe Morro de Arica ca sa vad si versiunea Chiliana a razboiului din Pacific (ala din 1880 nu cel clasic) si bineinteles ca sa vad apusul (si nu singur ci impreuna cu berea locala).



Maine ma intorc in Peru si inca nu stiu ce sa fac :). Sandboarding, Paracas sau pur si simplu sa imi perimt 2-3 zile de relaxare in Arequipa. Cred ca o sa ma decid dimineata ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu