miercuri, 11 mai 2011

Isla del Gringo

Dupa toata aventura cu granita, si pierdutul rezervarii mi-am luat o camera la un hotel bunicel la pret mic si am prins in ultimul moment turul de jumatate de zi pentru Isla Del Sol. De fapt asta era singurul motiv pentru care am zis ca dorm 2 nopti in Copacabana, turul insulei de o zi. Daca tot aveam juma de zi de ars gazul am zis sa fac jumatate din treaba si apoi dimineata restul.

Prima surpriza nu neaparat placuta a fost Copacabana. E o mare mare adunatura de artisti ratati, gringo si localnici care incearca sa ia si pielea de pe tine daca pot. Gustul destul de amar, insa pana la urma vorbim de un oras eminamente turistic, care oricum este ceva mai relaxat decat fratele mai mare de pe cealalta parte a lacului.

Ma urc in barca, prima supriza placuta, are doua motoare Yamaha asa ca merge destul de repede, si intr-o ora si un sfert ajungem la Isla del Sol. Norocul nostru a fost ca baietii cu barca au bagat mare si am ajuns primii din seria de 8 barci care veneau pline cu turisti. Dupa ce platim taxa de vizitare (de care nimeni n-a zis nimic) urcam "the inca steps" facem o vizita intr-o piata obosita si traversam sudul insulei ca sa vedem ruinele unui templu (tare ma indoiesc ca era incas la cat de urata era lucratura in piatra) ne urcam in barca si inapoi la mal.

Ce a fost misto: peisajele  geniale. Ce nu a fost misto: hoardele de turisti, chinuiala de a face o poza fara oameni in ea, turul pe fuga si engleza neinteligibila a ghidului. Maine nu mai merg in nord, Isla Del Sol este highly overated. Asa ca dis de dimineata dupa micul dejun la care am promise clativrte (yummi) o sa imi iau rucsacul si o sa fac pasi repezi spre La Paz. E mult mai relaxant asa, sper sa am net si sa pot campa pentru vreo 3-4 zile.



Oricum si de partea asta a lacului e la fel de frumos, chiar daca e si la fel de turistic. In momentele astea imi lipseste nordul primelor saptamani. Ce a salvat ziua? Apusul de mai jos:



Next: La Paz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu