joi, 19 mai 2011

Plimbaretii

Biscuitii din poza sunt facuti in Argentina. Eu i-am cumparat in Puno cu gandul ca e bine sa ai ceva de rontait cu tine cand treci granita in Bolivia, asa ca i-am trecut cu grija de controlul vamal, i-am dus sa vada Isla del Sol si apusul peste lacul Titicaca in Copacabana, au fost alaturi de mine in La Paz, si-au trait momentele de glorie in Uyuni cand au resitat eroic la a fi mancati, au indurat frigul la 4500m si au parasit Bolivia cu capul sus trecand triumfatori in Chile.


Si pentru ca inca se tineau tari, au hotarat sa se intoarca cu mine in Peru, spre Arequipa. Asa ca am ajuns din nou in orasul meu preferat, insa fara amicii mei plimbareti (care ar fi fost de mult mancati daca imi aduceam aminte de ei). Cum astazi am trecut prin 2 vami si inca 3 controale suplimentare, i-am descoperit cu emotie in rucsac :). Si cum drumul de la Tacna la Arequipa a durat 7 ore si nu-mi place mancarea cumparata in autocar suficient de mult cat sa dorm pe WC, plimbaretii biscuiti cu cacao si-au gasit sfarsitul glorios.

Oricum au avut o viata frumoasa … nu-i de ici de colo sa te nasti in Argentina si sa vezi Bolivia si Peru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu