miercuri, 23 decembrie 2009

Despre suflet si pasiune

Cand am scris zilele trecute despre fostul meu loc de munca am fost nervos. Erau emotii la cald care au iesit asa cum s-a vazut, aruncate pe blog mai mult in ciuda. Pentru ca e o ciuda in mine, sunt o armata de draci impanateniti in ani de zile si va mai trece ceva timp pana cand se vor potoli, pana cand o sa ajunga sa nu-mi mai pese.

E greu sa vezi cum lucrurile se duc in directii gresite, mai ales atunci cand dincolo de timp si sanatate investeti intr-un loc suflet. Mult suflet. Timp de 2 zile am vorbit cu mai multi amici, colegi si prieteni despre ce am scirs acolo, si as vrea sa pot zice azi ca am gresit, ca perceptia mea la cald nu a fost buna, dar nu prea pot sa zic asta.

In loc sa iau inapoi ceea ce am scirs o sa fac exact contrariul si o sa fur fara pic de respect vorbele cuiva: “Ne descompunem de mult, ritmul de imputire e la fel … insa acum a inceput sa puta”. Problema e alta, ca liantul care tinea mecanismul asta inchegat fie a plecat, fie nu mai are motivatia necesara de a face o munca care nu era a lor. Iar aici nu vorbim despre oameni, oarecare, ci despre pasiuni si suflete care au crezut in ceea ce fac si au dat totul pentru asta, multumindu-se cu putin sau cu diplome la party-urile de sfarsit de an. Insa nu prea mai tine, cand cei care vorbesc despre atmosfera de acolo folosesc cuvinte ca naspa, de rahat, si alte adjective mult mai putin ortodoxe.

In martie am scris ca e greu sa te smulgi din radacini. Parca a trecut o viata de atunci si cu toate astea sufletul nu s-a vindecat de tot, doar s-au atenuat un pic iar asta se vede in nervii care ma incearca, iar la intrebarea ominperezenta cum e la Adobe pot sa le raspund ca am gasit mai mult decat am sperat, un loc cu cu oameni incredibili care pun mult suflet in ceea ce fac, un loc cu oameni noi si unii vechi …

Si stiu ce am scris mai sus asta poate sa sune a recrutrare ascunsa dar sincer, nu mai e nevoie. Fac altii munca de convingere in locul meu, si culmea, inca sunt angajati la fostul meu loc de munca … Sa fie fum si abur si shinobi way!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu