vineri, 4 decembrie 2009

Opriti va rog, vreau sa cobor!

Sunt prost. Nu cred ca exista o alta explicatie pentru care am ales de bunavoie sa dau drumul la televizor in seara asta si sa ma uit la dezbatrea televizata dintre Basescu si Geoana. Orice altceva as fi facut ar fi fost un castig comparativ cu starea de greata si lehamite pe care am avut-o dupa. Nici nu stiu ce sa mai zic legat de cei doi. Sunt anti Basescu pentru ca am crezut in el si sunt anti PSD din toata fiinta pentru ca nu pot sa am incredere intr-un partid al carui presedinte de oroare (da nu e greseala, onoare e un cuvant prea mare pentru o bunicuta cu zambet larg) se adreseaza in plenara (pardon celor care credeau ca un congres PSD e altceva) cu tovarase. Sa fiu al naibii cate paranteze intr-o fraza, e aproape de necitit.

Cum as putea sa definesc greata din seara asta? Greu de tot, nici dupa citostatice nu-mi venea atat de tare sa ma chircesc deasupra veceului. De Basescu, acest carmaci luminos in badarania sa nu am ce sa mai zic. Au trecut 5 ani grei si atat de plini de mizerii ca nu mai am cuvinte. Cum poti tu sa faci un astfel de shift de electorat si sa treci de la cei care stiu sa citeasca la cei ce-l considera pe consateanul Guta un rege este peste puterea mea de a intelege. Am mai zis si la inceput ca sunt prost.

Geoana in schimb e mama falsitatii. Cand a zis ca Romania e cea mai corupta tara europeana am tinut dintii stransi sa nu iasa bucatile mari. Auzi tu, i-am luat pana si pe bulgari la asta, bravo noua, iar ei, cei de la PSD nu au avut nimic de a face cu guvernarea si coruptia de la revolutie incoace. Nici ustori gura lor nu a mancat, dar plini de miros, pardon aere … Cu doua lamai la bord am continuat masochismul ca sa il vad pe Mihai Viteazul. Adica Geoana cel Viteaz care tinand cei trei trandafiri in mana a reusit sa uneasca intreaga imaculata clasa politica romaneasca sub stindardul partidului cel mult iubit si sa o alieze impotriva acestui bataus de minori. Ce sa mai mai Mihai, te-a facut pe fata. Unde mai pui ca si-a jucat rolul melodarmatic de mare lider ce uneste toti romanii in momente grele in sala ce poarta numele primului domnitor al Romaniei: Cuza. Bravo lui Gusa pentru subliminalu’ asta, e cu adevarat valoros!

Cine pierde din toate astea? Crin Antonescu care s-a vandut pentru un pumn de ariginti si care parea mult prea rosu la fata in comparatie cu galbenul lui Quintus. Si eu am pierdut, si probabil miloanele de romani care inca se incapataneaza sa-si pastreze hiq-ul pe meleaguri mioritice! Hai Johhanis! Hai sictir si stinge naiba lumina aia dupa tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu