vineri, 4 decembrie 2009

Despre intelegerea amiabila ...

Vodafone sucks e deja leit motiv pentru mine. Sunt cel mai bun exemplu de client nemultumit, iar ei cel mai prost exemplu de cum sa te comporti intr-un astfel de caz. Am primit raspunsul de la OPC prin care sunt invitat sa incerc sa-mi rezolv problemele cu cei de la Vodafone pe cale amiabila, ca deh s-au saturat sa le dea amenzi pentru ca sunt idioti. Asa ca azi am gasit calea de a rezolva amiabil cererile mele. Ia uite cum:
- Alo, domnul ..., sunt ... de la Vodafone, departamentul de plati! Va sun in legatura cu ultima dumneavoastra factura, bla bla, Aveti nevoie de o amanare de plata?
- Nu! Nu o sa platesc aceasta factura!
- De ce?
- Pentru ca nu mi-ati raspuns in cele 30 de zile lucratoare in care trebuia sa o faceti
- Stai sa verfic va rog . Da aveti dreptate, va trimitem actele cerute pe fax astazi la ora 11. O sa revin cu un telefon sa va confirm ca au fost trimise!
- Multumesc mult. O sa platesc factura dupa ce primesc actele. O zi buna!
- O zi buna!

Cine naiba mai are nevoie de OPC cand poti sa nu-ti platesti factura? Sau mai bine zis cine naiba mai are nevoie de serviciul de relatii cu clientii cand oricum sunt degeaba acolo! La 11 si 10 am primit tot ce am cerut. Ce mai conteaza 10 minute intarziere la 2 luni cat le-a trebuit sa faca asta ... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu