joi, 5 noiembrie 2009

La limita rabdarii

Aseara am pierdut un gol frumos. In minutul 87 am shimbat canalul pentru ca eram mult prea dezamagit de ploaie, ghinon si rezultat. Nu am crezut ca o echipa de fotbal din Romania poate sa lupte pana la capat. Poate ca englezul de pe banca a adus in aerul de Urziceni un pic din determinarea de a nu renunta care ne-au fermecat insularii in finalele in care Manchester a fost mai germana decat Bayern si Liverpool i-a invata pe italieni ca 1-0 e mai sigur decat 3-0. Cand am vazut ca scorul a fost 1-1 m-am uitat in calendar sa nu fie 1 Aprilie si apoi pe harta ca sa ma asigur ca intre timp Urziceniul nu s-a mutat la nord de Fulham Road. Cat o sa tina minunea, Dumnezeu stie ... si pentru Urziceni, Dumnezeu inca sta pe banca.

Pana si Darty a devenit fan. Iata dovada ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu