vineri, 6 noiembrie 2009

Stelutza doi doi doi

Am stat mult si m-am gandit daca sa fiu sacrcastic sau nu cand sa povestesc despre asta. Sincer cand vorbesc despre prostie imi place sa o fac la misto dar parca de data asta nu mai pot. M-au sunat azi de dimineata de la Vodafone sa particip la un sondaj in care sa-mi exprim opinia legata de modul in care functioneaza serviciul de relatii cu clientii.

Deci parerea mea: "Este un serviciu de relatii sexuale platite cu tenta sado-masochista". Acum sa o zicem pe a buna, cine e in spatele deciziei de a ma suna pe MINE sa ma intrebe e idiot de-a binelea. Daca e o masina care are un algoritm ala care l-a scris e dus cu pluta!

Statistica pe ultimele 8 luni:
- 3 plangeri la OPC, 2 solutionate cu amenda, una in asteptare
- mi-am schimbat adresa de email "atasata" contului in vodafone.e.de.cacat@gmail.com (inutil sa mai zic de ce!)
- 6 sesizari, 4 pentru incalcari contractuale legate de servicii si facturare, 2 legate de incapacitatea lor de a intelege ca am optat sa NU im foloseasca detaliile contului pentru actiuni de marketing.
- 19 emailuri, dintre care 12 cu greseli de exprimare in singurele propozitii care nu au fost copy paste dintr-un raspuns standard

Da stiu, acum 1 an am gresit cand am semnat prelungirea contractului (dar am 7 ani in retea deja). Astept sa primesc si ultimul raspuns de la OPC. Daca imi dau dreptate am motiv de reziliere unilaterala fara plata de daune. Daca nu mai strang din dinti inca un an pentru ca eu bani in plus nu le dau. De banii de reziliere macar sa le folosesc reteaua sa le scad marginea de profit.

Pana atunci stau si ma mir. Cata prostie poate sa existe in Vodafone? Nu stiu de ce dar am o banuiala ca voi fi surprins din nou. Daca ar durea ar trebui sa raspunda robotul la *222, pentru ca din ce vad pana acum cei ce raspund la telefon sau email nu cred ca s-ar mai putea opri din tipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu