vineri, 13 noiembrie 2009

Si tu? ...

Azi am iesit la masa cu un bun amic. Dupa o ora si 2 pizza, cu burta plina in parcare, m-a intrebat daca ma duc la vot. Bineinteles ca ma duc, si votez cu Remus ala cu barba si parul lung. Cernea a zis el zambind, si tu votezi cu el?

N-am stat sa numar cati dintre amicii mei o sa voteze cu baiatul de la partidul verde, insa pana acum mi se pare incredibil. Aproape toti dintre cei care acum patru ani am baut pana dimineata dupa ce a iesit Basescu vor vota cu el! Ceea ce ma socheaza si mai mult este ca abosolut nici unul dintre ei, si spre rusinea mea nici eu habar nu avem cine este, sau macar ce vrea sa faca. Pur si simplu gasim in votul asta un fel cool de a transmite celor ce ne conduc un mesaj foarte clar: Suntenti niste idioti si daca nu va veti schimba veti muri!

Remus o sa fie surpriza acestor alegeri, si nu cred ca are vreun merit pentru asta. Tot ce are de facut este sa candideze, pentru ca tot restul il fac ceilalti candidati. Suntem atat de scarbiti de ei, incat omul asta ni se pare cea mai buna alegere! Sincer nici macar nu vreau sa incep sa scriu un articol cu de ce da sau de ce nu votez cu el sau impotriva lui. Realitatea este ca nu am ce sa aleg si pana acum partea cu neprezentarea la vot sau anularea votului e degeaba. La parlamentare am votat cu minoritatea croata si astept cu nerabdare urmatoarele alegeri sa votez cu partidul piratilor :). Nu mai a solutii, pentru ca nimeni nu mi le ofera, si cred ca am un pic prea multa educatie pentru a incerca macar sa ajung in politica.

Eu zic ca o sa ajunga la 5%. Poate chiar la un 10% daca o sa fie vremea frumoasa si cei scarbiti de clasa politica or sa iasa la vot. Si mai interesant este ca votul asta oricum e degeaba pentru ca dintre toti candidatii el nu are nici o sansa sa influenteze proprii votanti. Basescu si Geoana influenteaza mai mult grupul de votanti ai lui Remus decat o va face el vreodata! O sa fie cool de tot daca ajunge in turul doi, pentru ca atunci o sa am mari dileme, mari de tot ... sa aleg un baiat cu parul lung, certat cu cravata si costumul, fara discurs, platforma sau solutii pentru tara asta? Tare interesant ar fi sa ai un presedinte la per tu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu