miercuri, 23 noiembrie 2011

Fara regrete, doar cu dor

Acum vreo cateva saptamani, seful meu m-a intrebat daca regret ca am plecat de la Adobe. I-am raspuns ca nu, dar sunt lucruri de acolo care imi lipsesc. Vineri m-am intalnit cu ceea ce-mi lipsea, la o bere la Oscar's. O parte din fosti mei colegi, langa care am trait aproape 3 ani de bune si rele, dar mai ales de zambete.

A fost mult fum.Si muzica de cand eram in liceu. Si berea nu a fost extraordinara. Si nici mancarea. Dar a fost prea putin timp, si tare as fi vrut sa fie o seara ma lunga. Mi-a fost dor de ei, si de cei care au fost la bere si de cei care nu au venit. Si a trecut prea mult timp de cand nu ii vazusem. Mie imi place sa nu repet greselile asa ca nu o sa mai astept 3 luni pana la urmatoarea iesire. Am ajuns cumva sa povestim ce cei care au ramas in aceiasi masura ca si de cei care au plecat. Am ajuns sa le povstesc de fostii colegi de la Adobe, acum la Microsoft cu care ma vazusem cu mai putin de jumatate de luna in urma in Redmond. Si toate s-au legat, si pentru cateva ore am ras, am glumit, am vorbit serios, am povestit si am ascultat. Si a fost frumos ...

Cand omul pentru care am revenit la Bitdefender m-a intrebat ce imi lipseste cel mai mult am raspuns sincer: colegii de acolo. La fel de sincer cum am raspuns si cand m-a intrebat de ce m-as intoarce la Bitdefender. Raspunsul a fost intodeauna acelasi: oamenii cu care lucrez, multi dintre ei amici si cativa pe care am onoarea sa ii numesc prieteni.