joi, 7 iulie 2011

Social sau nu?

Acum ceva timp scriam despre ce inseamna prieten pentru cei de la facebuk. Si desi folosesc reteaua de socializare cu pricina (in general pentru a ma lauda cu ce pisoi frumos am) nu mi-am schimbat parerea despre comodizarea (scuzati romgleza) ideii de prieten.

Tot de curand am terminat de citit o carte foarte interesanta despre istoria societatii umane: Virusi, Arme si Otel de Jared Diamnod. E una din cartile care explica impecabil evolutia sociologica si antropologica a omenirii. Poate ca de asta a luat si Pulitzer.

Si daca va intrebati unde bat cu asta ... e simplu. Parerile mele si explicatiile cartii le-am gasit foarte interesant adunate intr-o prezentare despre ce inseamna de fapt o retea sociala virtuala. E destul de lunga prezentare dar merita fiecare minut: http://www.slideshare.net/padday/the-real-life-social-network-v2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu