luni, 11 aprilie 2011

Pregatiri

Ieri am citit pentru prima oara ghidul despre Bolivia. Sunt prea destept ca sa fie nevoie sa-l citesc imi tot ziceam. Vreau sa vad Isla del Sol, La Paz, Sucre si salar de Uluny. Simplu ca buna ziua. Prea destept.

Ei cate odata e bine sa fi mai prost. Citeam ieri si nu-mi venea sa cred. Am nevoie de viza si de vacin contra febrei galbene. Fara astea nema Bolivia, nu pui piciorul in tara. Bun. Sun la Babes. Vacinul se rezolva Marti. Da ce naiba fac cu viza?

Google translate. Apoi mail lui Nicu. Frate nu ma lasa sa fac de rahat si vezi daca e bine in spaniola ce am scris aici. Apoi mail la ambasade. La aia a Romaniei si la aia a Boliviei: din Peru. Raspunsul a venit repede de la cea a Romaniei: Poti sa-ti iei viza de aici din Peru. Acum astept sa-mi confirme si cei din Bolivia.

Si pentru ca toti imi zic ca sunt nebun si ca ma duc cu rucsacul in spate de unul singur o sa las imaginile sa vorbeasca. Doar 3 (restul de 896 aici):



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu