miercuri, 27 aprilie 2011

Plecarea

La 4 si jumatate in dimineata de Paste m-am urcat in taxi spre Otopeni. Dupa un Hristos a Inviat, 30 de minute de mers, o rovinieta cumparata din drum si 2 tigari care mi-au inecat complet cheful de a vorbi am ajuns in aeroport.

Check-in usor, formal, urmat de intrebarile alea fara sens. Mergeti la Lima? Nu domnisoara ma parasutez la mijlocul distantei… trec si de controlul de securitate aproape fara surprize, daca nu se pune ca s-a stricat banda si a trebuit sa scoata lucrurile cu mana din aparatul cu raxe X si ajung la pasapoarte. Inca o formslitate si sunt in noul terminal de plecari, mult mai civilizat si aproape ireal pentru tara din care plec.

Curat, cafenele, muzica de chill out, fara imbulzeala si manele, cu locuri de stat jos suficiente. Ce sa mai mai ca nu-mi vine sa cred. Imi iau la revedere de la tara asta cu un cappuccino perfect de la illy in timp ce ma uit la 2 vrabiute care se joaca de zor zburand in terminal. Carcotasii ar zice ca asta e un lucru romanesc, atat de slab etansat ca au intrat si vrabiute inauntru. Eu il vad ca o apropiere de natura :)

Mai beau un pic de cafea. Cel mai probabil o sa fie ultima cafea buna in urmatoarele 30 de zile.
Next stop: Amesterdam pentru cateva ore  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu