miercuri, 27 aprilie 2011

In aer si inapoi pe pamant

N-am dormit de loc de la Bucuresti la Amestrdam. In primul rand am vazut rasasritul peste Fagaras si a fost formidabil. Sigur ca faptul ca nu era nici un nor pe cer a ajutat, dar portocaliul soarelui se vedea mult prea frumos in zapada de pe creste. Daca la asta mai pui si ca avionul era pe jumatate gol (ca doar nu sunt prea multi nebuni care sa zboare in prima zi de paste) si ca exista on-line check si iti poti alege loc la fereastra inainte de aripa pot zice ca ziua a inceput foarte bine.

In jumatatea aia plina de avion, mai exact pe scaunul de langa mine, a fost al doilea motiv pentru care n-am dormit. Un inginer geolog (petrol si gaze) care mergea in SUA la un training, si care vazuse multe la viata lui, inclusiv  Venezuela. Si cum asta e pe lista mea de must see am avut un crash course de 2 ore despre cum era Venezuela acum 6 ani. Sa speram ca nu-l dau astia jos pe Chavez ca sa nu se perimeze informatia pana cand o sa ajung si acolo :) ...

Aterizarea la Amsterdam a fost ca deobicei enervanta din cal putin 2 motive. Intai de toate ca vezi pe geam ce pot face Olandezii si te enervezi ca noi nu putem si a doua ca desi e un oras intreg, Schiphol e curat, ordonat si fun. Micul dejun e clasic (oua+sunca+toast) si scump, dar pica foarte bine dupa mancarea din avion.

Am 3 ore de asteptat, si o sa ma apuc sa ma plimb de nebun ca sa nu ma plictisesc. Net ioc, asa ca cine stie cand o sa apuc sa pun astea on-line.

Next stop: Lima … dupa un zbor lung in care sper sa dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu