vineri, 18 februarie 2011

Politica

Nu imi place Iliescu. Parerea mea e ca a fost si va ramane nociv pentru tara asta, insa intodeauna i-am apreciat calitatile de om politic. Poate cel mai bun om politic al Romaniei de dupa 1989. Astazi insa cred ca a facut-o de oaie, l-a luat gura pe dinainte si a zis adevarul: Iliescu compara uniunea PSD-PNL cu alianta SUA-URSS împotriva Germaniei lui Hitler.

Bun, sa zicem ca Piratu' cel viteaz e Hitler. Atunci Ponta e Stalin? PNL-ul e SUA? Pai daca e asa, atunci e grav de tot:
- Aliatii l-au invins pe Hitler si Romania a stat 45 de ani sub comunism (1-0 pentru PSD in meciul cu Romania)
- Pe americani ii tot asteptam sa vina de 66 de ani. Sunt doar cativa care s-au ratacit pe aici (penalty contra PNL)
- Dupa pace a urmat un alt razboi de data asta intre aliati, mult mai crunt si opresiv (de ambele parti), E vorba de cel rece, si personal sunt satul de iarna. Sa inteleg de aici ca odata ce-l debarca pe Pirat si pe corsarii PDL-isti o sa inceapa razboiul rece intre PNL si PSD? Nu ca n-ar fi tipic pentru plaiurile noastre mioritice

Eu am invatat ca istoria nu minte. Si daca zambetul inconfundabil acestei intelepte babusca zice adevarul atunci tare mi-e ca o sa dam cu corabia asta de stanci pana cand o scufundam de tot. Si barci de salvare canci, ca le-a luat deja Hitler. Tot e bine ca macar o sa invatam sa respiram sub apa ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu