luni, 14 februarie 2011

Educatia celor 4 bani

Ieri am incheiat definitiv conturile cu Vodafone. Adica m-am dus sa-mi ridic banii de pe ultima factura in minus. La caserie totul bine si frumos, dau factura veche, numarul cererii de rambursare si buletinul. Sunete de taste, 5 minute, semnez o hartie si vin si banii. Venisem pregatit de acasa sa dau rest exact. Cand ma uit la suma de pe tejghea lipseau 4 bani. Le zic asta, si mai mult in sila imi arunca o moneda de 5 bani. Le multumesc frumos, le dau inapoi 1 ban si plec.

Acum iarasi o sa zica lumea ca sunt chitros, insa imi este foarte greu sa-mi inchipui situatia asta intr-o tara civilizata. Imposibil as spune. Nu stiu de exemplu cum fac austriecii de au intodeauna monezi pregatie si iti dau restul pana la ultimul cent. Sau americanii. Culmea este ca niciodata nu mai iau maruntul respectiv inapoi. In Romania, de fiecare data la rest se va rotunji in defavoarea ta. In cel mai bun caz, daca suma este mare vei primi o bomboana sau o lama de ciunga. Aici e diferenta de educatie ... si tot de asta am ajus sa platesc si 9,76 RON inh Billa cu cardul.

Si ca sa inchei intr-o nota optimista de la Petrom am primit in ultimul timp restul pana la ultimul ban. Cum necum si-au rezolvat problemele cu maruntii :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu