miercuri, 2 februarie 2011

Opt plus

S-a intamplat saptamana trecuta. Dupa mai mult de opt ani. De la kituri la senior product manager 100 de metri garduri in cateva secunde. Sau in opt ani si ceva. Cand am intrebat-o ce o sa faca acum a glumit frumos: senior product manager, junior housewife. Apoi, caracteristic, a trecut la lucruri serioase: o sa-mi caut ceva.

E greu sa faci pasul asta. si stiu pentru ca acum doi ani eram acolo. Si a trebuit sa fiu pissed off ca sa imi caut altceva si sa plec. Ma intreb cat de nervos ar fi trebuit sa fiu ca sa plec pur si simplu...

Imi pare rau ca s-a intamplat asta, pentru ca imi pasa. Si nu dau nici negru sub unghie pe o sigla si un nume ci imi pasa de oamenii care au fost acolo si de cei care au ramas. Si stiu ca pentru cei care raman e o pierdere.

Iar dupa opt ani si ceva sa te rupi asa e greu. Si e nevoie de curaj, mult curaj. Ceva ce nu i-a lipsit niciodata.

Bafta multa mai ... junior housewife, viitor senior product manager :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu