duminică, 3 februarie 2013

15 minute de bucurie

Uneori gasesti locuri magice atunci cand te astepti mai putin. Timp de 15 minute ieri m-am intors la bucuria de a fi copil, de a ma juca cu lucruri simple, frumoase, fara beculete, plastic sau made in China pe spate. Am regasit un magazinas mic, pierdut pe undeva pe langa Piata Gemeni, care e plin ochi cu jucarii de lemn si jocuri de cand eram copil. M-am uitat pret de cateva minute intr-o luneta cu bile colorate, invartind-o ca sa se schimbe culorile, am vazut jocuri din lemn perfect executate, papusi, si multe multe jucarii inteligente. Sa nu uit de acuarele, ceara de modelat, plastilina, creiaone si creta colorate.

Pentru 15 minute am putut sa fiu din nou copil fara ca asta sa imi fi trecut prin cap cand am facut ochi dimineata. Boribon, iti multumesc!