miercuri, 30 martie 2011

Daca esti programator ...

Ieri un amic mi-a dat o problema de interviu de la Facebook. Aproape ca n-am putut sa mai adorm aseara pana cand n-am gasit solutia. Dis de dimineata, m-am trezit si m-am apucat sa scriu cele cateva linii de cod care o rezolva. N-am stat sa ma gandesc nici macar negru sub unghie la cat de idioate erau constrangerile puse asupra problemei.

Azi am dat la randul meu problema catrova oameni. Unul dintre ei, poate printre cei mai destepti oameni pe care ii cunosc, m-a facut sa ma gandesc nu la solutie, ci la problema. Am fost atat de spalat pe creier incat am uitat ca in primul si primul rand NU trebuie sa te gandesti la solutie ci sa-ti clarifici problema.

Tot el mi-a dat si linkul asta. Pentru un programator lectura este cel putin savuroasa. Pe mine m-a facut sa caut rapid in toate scripturile de interviu pe care le am si sa revizuiesc toate problemele de genul asta. Am pastrat doar una ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu