miercuri, 23 martie 2011

Adevarul adevarat si incontestabil

Nu nici un secret ca lucrez la Adobe. Cum nu-i nici un secret ca nu-mi plac trolli si nu citesc bloguri de proasta calitate. Astazi a fost mare, mare, intamplare pe care un amic cu gusturi mai manelisto-cancaniste a avut inspiratia sa mi-o aduca in vedere. Incredibil! Intre Moni poate grabi divortul si Ce Corsa mea!, inegalabilul si atotsituorul Zoso si-a luat in serios rolul de Dumnezeu al blogurilor mioritice si ne-a iluminat cu adevarul adevarat despre ce ar trebui sa faca Adobe. Mai aveam putin si imi dadeau lacrimile de emotie, stateam cu degetele inclestate pe tastatura tremurand de anticipatie. Oh viziune divina ne-ai salvat! Asta este calea cea dreapta, directia care va putea duce compania la care lucrez pe culmi neinchipuite de performanta si profit.

Dupa ce mi-am sters lacrimile de ras am inceput sa citesc comentariile. Acealsi stil … a mea e mai mare si mai tare, flash e de cacat, photosopu’ merge greu, produsele voastre e scumpe rau frate! Mi-a placut mai ales logica increbilia prin care vrem un flash mai bun cat mai repede da’ parca se face prea des update la el. Ce sa mai, un fir al gandirii demn de olimpiada international a blogarilor.

Amu’, gradina domnului e tare larga si tat omu’ are voie sa scrie ce-i doreste inima pe blogu’ lui. Da’ e mare facatura asta a lu’ Zoso. E ca si cum aia de la Cancan s-ar apuca sa dea sfaturi de investii financiare lu’ Morgan Stanley. In plus, nu cred ca vreodata un blog post cu Adobe a stat intr-o companie mai selecta. Adica nu-i de ici de colo sa scrie Zoso despre tine imediat dupa Moni. Daca vedea wallstreetu’ blogpostu’ asta se ducea actiunea in sus ca racheta!

Astept cu nerabdare posturile acestui mare scriitor cu parerile sale super pertinente despre iPad2, eventual imediat dupa un post despre divortul dintre Oana si Pepe. Nu de alta dar sigur Steve Jobs e abonat la RSS feed...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu