luni, 21 martie 2011

Ca prostul

Stau si astept ca un prost la usa unui cabinet medical. Privat de data asta, si platit de companie. Nu isierita banii, stau de 1 ora iar data trecuta medicul nici macar nu a venit!

Dar de ce sunteti nervos? Vine implacabil intrebarea asistentei... Chiar asa, de ce dracu as fi nervos? Ca doar nu mi-au gresit analizele atat de rau cat sa zici ca-s cu un picior in groapa! Nu, acum doar nu-s in stare sa se organizeze! Aia cu analizele au facut-o luna trecuta! De eram mai slab de inger si netrecut prin multe mizerii ma duceam direct la cimitir! Asa doar mi-am refacut analizele la unii care sunt in stare sa le faca bine!

E clar, sunt prost ca ma enervez din nimicuri de astea! E vina mea ca le permit sa faca asta!

Daca sunt litere mancate sa stiti ca e vina telefonului de pe care scriu. Io am degetele mari si tastele sunt mici :)

Si daca va intrebati clinica de toata prastia despre care vorbesc e Polisano!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu