joi, 4 noiembrie 2010

Cum sa Web ...

Nu am venit cu asteptari foarte mari la conferinta asta. Zic asta pentru ca TEDx-ul de anul asta a fost dezamagitor de-a dreptul si deja ma gandeam ca oricum ai da-o conferintele din Romania nu prea au sanse sa fie bune. Pot sa zic insa ca asta a fost o conferinta super, iar unii dintre prezentatori au fost de-a dreptul mind blowing, adevarati artisti. Nu o sa scriu despre organizare, ci despre cativa oameni incredibili si o sa ma limitez la Top 3.(da stiu ca poza e nashpa si ca e pe fond alb ...)


O sa incep cu Mark Randall care a fost de-a dreptul inspirational. Sincer e cea mai buna prezentare pe care am vazut-o in viata mea, a reusit sa tina sala fara rasuflare, sa se joace cu emotiile si mintea celor din sala. Rock Star. Aplauze. Emotie.

Urmatorul in lista preferintelor e Christian Heilmann. Un adevarat geek si in aceiasi masura si un show man, pasionat de ceea ce face, code writer si envaghelist. Adica excat genul de om pe care nu vrei sa-l pierzi. Ca si un fun note a facut un demo intr-o pauza si organizatorul a venit si l-a rugat sa termine dupa 20 de minute pentru ca trebuia sa continue conferinta. Era deja un mob de geeks care se uitau la un om care stia sa vorbeasca in timp de scrie cod. Si sa faca asta foarte foarte bine.

Pe locul 3 este Alex van Someren, un "very cool brit" nascut in Boston. Funny dar foarte serios, un om cu "mult noroc" cum se auto caracterizeaza insa cu mult mai mult decat atat.

Am avut si o supriza extrem de placuta cand l-am vazut pe Vladimir Oane. Sincer nu-mi venea sa cred ca e roman (mda asta zice multe despre parerea mea despre noi...) si cred ca in cativa ani va fi un om de mare impact pentru generatia si generatiile viitoare.

Si cum nu puteam sa zic numai de bine (doh ...) trebuie sa mnetionez ca pannel-ul de ieri, care putea sa fie foarte foarte interesant a fost complet stricat de Victor Kapra care "vorbeste" engleza cu accentul si expertiza gramaticalo-lexicala a unui russian junkie.

Thumbs up pentru conferinta asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu