duminică, 31 octombrie 2010

Despre intelepciune (sau de ce astept sa scriu) ...

Viata e plina de lectii, iar eu vorbesc prea mult :), in special cand sunt nervos. Si cum ma madresc profund cu moto-ul lui Beigbeder si nu vreau sa devin idiot, am ales sa astept declick-ul si sa scot din mine sub forma de cuvinte amestecate intr-un notepad si aruncate pe blog. Ca asa a iesit Zen.

Scriu asta acum pentru ca vreau sa demonstrez o lectie foarte importanta pe care am invatat-o greu de tot, cu urme de cucuie in cap: "Speak when you are angry and you will make the best speech you'll ever regret". Cuvintele astea nu sunt ale mele (as fi vrut eu sa fiu atat de inteligent si spiritual), si va las pe voi sa gasiti rezonata dintre ele, autorul lor si incercarea mea de ieri :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu