duminică, 31 octombrie 2010

3 d(in) 1

De curaj nu ducem lipsa :). Dupa un an de criza mai putin de jumatate din companiile care au participat in 2008-2009 la Hewitt au repetat istoria si anul acesta. Anul trecut am fost numarul 1 din Romania, si asta a fost o realizare extraordinara. Anul asta am ramas in top, dar am coborat 2 locuri. Am ramas insa  prima companie din IT ceea ce demonstreaza 2 lucruri:
- Lucrez in cel mai misto loc din IT-ul Romanesc
- Avem mai mult curaj decat altii :)

E greu sa ramai pe locul 1, e foarte greu mai ales intr-o perioada in care moralul acestei generatii se numara in biletele de avion doar dus. Dar sunt convins ca fiecare dintre noi a invatat ceva din greselile anului trecut si doar de noi tine ca la anul sa fim din nou sus de tot, pentru ca acum 1 an tot noi am fost cei care am fost vinovati de succes. Asa ca hai sa ne suflecam manecile si sa vedem ce avem de facut ca fim cel mai misto loc in care poti sa lucrezi in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu