vineri, 18 iunie 2010

Un pic de liniste

Azi am zambit la birou. Am zambit mult de tot, toata ziua, nu am avut sedinte, am trecut prin lista de lucruri de facut, am avut timp sa citesc cateva articole pe care le aman de vreo 3 luni si jumatate. Am cautat idei, mi-am cautat cuvintele in mailuri, mi-am gasit timp sa respir si sa gandesc.

Azi majoritatea colegilor mei erau plecati in team building, undeva afara din tara, fara net ca sa poata sa fie intruzivi, fara nelipsitul ai 5 minute? Azi am avut minute in sirag, toate pentru mine si ce aveam de facut. Am muncit o zi intreaga, fara pauze si intreruperi dese si am avut liniste.

Am zambit, pentru ca mi-am adus aminte despre ce a zis un om pe care il admir pentru perseverenta si inteligenta pe care o imbraca intr-un stil inimitabil: Mi-am luat concediu ca sa am timp sa muncesc….

Am avut o zi frumoasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu