miercuri, 9 iunie 2010

Romanian Dobitoc Systems ...

Tara asta e plina de jmecheri si baieti destepti. Individualisti au stiut sa devina pseudo capitalisti, baieti cu ochi albastii instruiti ca nimeni nu sufla in fata lor. Asta e cea mai grea mostenire pe care o avem, mai grea decat tendinta de manelizare. Ce turci, ce greci, care balcanici? Noi suntem mai tari ca toti suntem, tara tzepelor, a fraierilor, a cosumatorilor cu banii luati si fara minte.

Nu sunt eu cel mai corect om din lumea asta, dar nici nu sunt tepar. In prima garsoniera in care am stat am vrut sa-mi bag cablu legal si era sa ma linseze vecinii. Veneau baietii de la RCS o data la 6 luni si taiau cablul la intrarea in bloc. Venea vecinu de la 2 si il punea la loc. Politia dadea din umeri, nu de alta dar nu avea cum sa stie cine punea cablul la loc. Sora sectoristului de cartier statea la 3 …

M-am mutat si mi-am facut contract. Legal. Pentru care am asteptat 3 luni. Asta e, cererea mare, oferta cum vor ei. Am strans din dinti pentru mirajul tubului catodic. Cat de prost am fost. Apoi a urmat netul, si telefonul ca venea moka si mai ca nu-mi venea sa cred ca toate trei la un loc erau cat Romtelecom-ul mostenit de la fostul proprietar. Pe care m-am chinuit 3 luni sa-l reziliez, iar dupa inca 2 ani de la asta am fost anuntat ca cererea mea de post telefonic pentru fosta adresa a fost aprobata. Sase ani …

La mine e vorba de principii. RDS mi-a bagat pe sest 5 RON pe factura pentru telefonie. Cica taxa de mentenata lunara, zi boule merci ca pana acum a fost gratis. Io ca boul am zis sa mori tu! Uite ca nu vreau, ca nu mi-ai zis cu 30 de zile inainte in scris. RDS pac cu contractu’ in fata, eu pac cu legea. Ei pac ca ii doare la basca si ca n-am decat sa-mi reziliez, eu pac ca o sa fac asta + bonus exceptional o plangere la OPC. Ei pac ca nu vor sa-mi dea raspuns in scris ca nu sunt obligati (fraiere tu chiar crezi ca noi facem ce vrea clientu?) eu pac doua reclamatii scrise cu numar de inregistrare ca sa pot demnonstra catre OPC ca am incercat sa rezolv amiabil problema. Ce sa mai, pac pac ca intr-un western de prost gust.

Ce este enervat? Atitudinea lor. Se citeste pe fata lor: fraiere ai luat teapa. N-am auzit un ne pare rau, in schimb am auzit de cel putin 5 ori: ai semnat contractul? Toi cei cu care am interactionat erau demni urmasi ai lui Vlad Tepes. Nici macar un moment nu au lasat impresia ca ar dori sa rezolve problema. Ce pierdeau? 5 RON pentru o luna. Ce ar fi castigat? 5 RON pentru pentru cativa ani buni de acum incolo. Asa, cel mai probabil au castigat 5 RON o singura luna si au pierdut un client de telefonie, posibil si de cablu si net  si sper ca o amenda de la OPC. Stau si ma intreb daca Discovery chiar merita efortul.

Suntem multi, dar prosti. Suntem atat de prosti incat nici macar nu avem nevoie ca cineva sa ne puna un morcov legat de bat. Suntem atat de prosti incat suntem tratati ca atare. Azi le-am facut scandal in casierie, si cat am stat acolo sa ma cert cu contractele in fata in spatele meu s-au asezat cam 6 oameni care au auzit de ce ma certam cu ei. Unul incerca sa aduca inapoi un decodor digital, pentru ca in zona in care era el RDS nu transmitea HD, si omul a semnat fara sa stie … fraier. Restul de 5 au intrebat ce au de facut ca sa-si rezilieze contractul de telefonie. Luna viitoare, intre 1 si 5 ale lunii presimt ca o sa fie coada la contracte. Cine ajunge primul sa-mi tina si mie un loc in fata … la rezilieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu