marți, 15 iunie 2010

Povestea lui BeReDe

Timp de 7 ani am fost mort copt clientul bancii. Nu pentru ca am ales asta ci pentru ca eram obligat de politica companiei unde lucram. Si pentru ca timp de 6 ani n-au negociat decat pentru ei, angajatii printre care si subsemnatul a trebuit sa-si negocieze singur si uite asa m-am pricopsit cu un pachet de servicii pe care il plateam lunar si care includea in el si BRDNET. Ce sa mai era o placere sa faci o plata on line azi ca sa ti-o aprobe manual un operator a doua zi …

Povestea incepe cam dupa 6 luni de cand aveam pachetul asta cand ma trezesc ca cei de la BRD imi trag din cont 4 lei abonament BRDNET in plus de ce platisem deja la pachet. Pun mana pe telefon si sun la vocalis si o voce draguta imi raspunde ca e o greseala si se va repara pana la sfarsitul lunii. Totul bine si frumos pana aici, ai zice ca povestea s-a terminat. Ei na, dupa o luna o luam de la capat: nu tu banii inapoi in cont si repetam din nou toata povestea. Sun din nou, aceiasi placa. Ma enervez, le dau mail, nici un raspuns. Sun a 3-a oara si primesc raspunsul ca este o greseala de sistem si ca nu se poate face automat stornarea si ca e nevoie sa se faca manual. La sfarsitul lunii. Ii explic tipului de la telefon ca e deja a doua luna, ii dau numarul de caz si ii zic ca astept doua lucruri pana la sfarsitul saptamanii: banii in cont si sa nu se mai repete povestea.

Surpriza vine luni cand nu aveam banii bagati la loc. Acum daca nu as fi avut BRDNET nici ca vedeam asta, ca naiba se uita pe extrasele de cont. Asa ca trimit plangere prin fax la OPC cu numerele de caz atasate ca sa pot demonstra ca am incercat sa rezolv problema pe cale amiabila. Ii povestesc unui amic avocat istoria asta si ma invata omul sa sun la politie, la serviciul de infractiuni informatice si sa fac reclamatie. Cand m-a auzit ala de la politie la telefon a zis hai domnule ma lasi. I-am raspuns ca daca imi zice cum il cheama il las in scris. A zis ca o sa sune la BRD. Dupa 2 zile aveam banii in cont, si dupa inca 28 o hartie in posta prin care eram anuntat de catre OPC ca problema a fost rezolvata si BRD a fost amendata.
De atunci s-a mai intamplat povestea asta de inca 2 ori. De fiecare data mi-au dat banii inapoi in aceiasi zi, facand o tranzactie manuala. Nici macar nu a trebuit sa sun pentru asta. Si cand au rezolvat problema atat de bine au facut-o ca un an de zile de cand am renuntat la pachetul de servicii nu mi-au taxat BRDNET-ul.

Nu era mai simplu daca faceau asta din prima? Dupa 7 ani m-am mutat la ING. Cu care am avut probleme, chiar de mai multe ori. Insa de fiecare data au rezolvat problema, chiar daca nu imediat. Cand nu am putut folosi un feature din HomeBank si le-am dat mail ca nu merge, m-au sunat la ora 10 dimineata (desi mailul l-am trimis la 1 noaptea) si mi-au dat inapoi banii pentru ziua respectiva. Fara comentarii sau lamentari de genul e o problema tehnica. De asta si acum sunt clientul lor, pentru ca stiu ca vor gresi si pe viitor, insa au demonstrat pana acum ca stiu sa ma respecte si sa-si repare greselile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu