joi, 11 februarie 2010

Munca de EUchipa

"There is no I in Team". E cliseu, e cheesy, un fel de expresie urbana ce se vrea a fi o lectie despre lucrul in echipa. Nu stiu cat de bine stiu sa lucrez in echipa, nu stiu daca as lucra mai bine singur, nu stiu daca motivele pentru care ma straduiesc cat de mult pot sa fiu parte dintr-o echipa sunt egoiste sau altruiste, sincer nu prea conteaza. Un singur lucru stiu, si anume ca daca esti parte dintr-o echipa, daca muncesti sau traiesti, sau joci fotbal atunci tot efortul, toata sudoarea si munca ta nu mai sunt ale tale, ci devin universale, le pui in slujba celor care cot la cot cu tine incearca sa obtina mai mult decat ai fi facut-o tu singur. La fel e si cu succesul si cu nerusita, le imparti, razi sau plangi impreuna, te bucuri sau pleci acasa trist, indiferent de care e rolul tau in echipa, pentru ca oricine are un rol face angrenajul sa mearga.

Exista un EU in echipa. Este acel eu care munceste sa obtina rezultatele, care pune deasupra interesului propriu si orgolilui binele unei colectivitati. Este acel EU care atunci cand prezinta rezultatele muncii echipei din care a lucrat incepe fiecare propozitie cu NOI ...

Eu sunt egoist si recunosc asta, si ca un mare mare egoist recunosc ca fara echipa mea sunt un nimeni, fara oamenii care muncesc ca nebunii sa reuseasca imposibilul sunt degeaba, si de aceea singura fraza care incepe cu EU cand vorbesc despre echipa mea este "EU am gresit ...". In restul exista doar NOI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu