joi, 25 februarie 2010

99

Aproape in fiecare seara in drumul spre casa trec pe langa Cotroceni insa nu tin minte in ultimii 3 ani de zile sa fi auzit acorduri de Bach sau Rachmaninoff. Nici Sinatra sau Joe Dassin, de fapt nu-mi aduc aminte ca din vacarmul de claxoane sa fi auzit ceva. Doar liniste si o lipsa acuta de raspunsuri. Pe mine ma ia dorul de muzica clasica cam rar, insa de manele nu ma apuca niciodata. Am ochelarii mei de cal in ceea ce priveste muzica buna, inchid deseori ochii si ascult in cap Shivaree cu Goodnight Moon sau Iris-ul lui Goo Goo Dols.

Mai nou imi umplu diminetile cu Guerilla de Dimineata, un mix placut de inteligenta si muzica buna, iar serile obosite le duc cu Robbie Williams si ale sale You Know Me si No Regrets. Nu stiu daca asta e muzica buna, nu stiu daca sunt acel 1% care nu as da zile de la mine, care nu vede in Guta un rege, care inca se incapataneaza sa stea si daruiasca zilele si sanatatea acestei tari. Mai important nu ma simt jignit sau atins de acest 99, pentru ca nu ma pot simti atins de un om care nu ma reprezinta, pe care nu-l consider presedintele sau superiorul meu. Sau macar educat.

Pe de alta parte, daca 99 din 100 de romani sunt manelisti, ce spune asta despre un presedinte al carui imn de campanie rasuna pe Taraf TV in heavy rotation ... Just press PLAY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu