vineri, 23 august 2013

Toate mi se intampla numai mie ...

Epopeea bancara pe care a generat-o retragerea celor de Citi nu s-a terminat. In primul rand banca la care vroiam sa ma duc pleaca si ea. Millenium se retrage din Romania, si desi nu au iesit in public am auzit deja de la surse din interior ca nu e zvon ci certitudine.

Raiffeisen e de rasul curcilor. In momentul asta am 3 scrisori diferite de la ei, 2 carduri emise in 2 sucursale aflate in capete opuse ale orasului si nici un contract pe masa. Am primit prin posta o "oferta" care in principiu NU e o oferta pentru ca include doar linkuri catre pagini web unde exista o oferta. In schimb sunt invitat sa ma duc in capatul diametral opus al Bucurestiului ca sa imi ridic contractul si cardurile.

Dupa un telefon scurt la serviciul clienti mi s-a sugerat ca ar fi bine sa ma duc la sucursala la care sunt asignat. Cateva lovituri in taste mai tarziu si spre stupefactia lor au ajuns la concluzia ca:
- sunt asignat in doua sucursale diferite cu doua oferte diferite;
- adresa mea de acasa nu exista in CRM. Probabil ca plicul de la posta a ajuns prin magie;
- adresa de la munca nu exista in CRM. Proabil ca cei la curier au ghicit in stele unde sa-l aduca;
- algoritmul de repartizare al clientilor pe sucursale este de precizie nemteasca si se bazeaza gasirea celui mai indepartat punct aflat la distanta egala fata de cele doua adrese inexistene in sistemul lor;
- mi s-a cerut sa le dau numarul de telefon pentru ca ei nu-l au. E incredibil cum poti sa trimiti mesaje la un numar de telefon pe care nu il ai;
- dupa toate acestea am fost anuntat respectuos ca voi fi sunat imediat ce se clarifica situatia intern;

Le-am explicat respectuos ca eu nu ma deplasez nici unde si ca ar fi de preferat sa vina sa vorbeasca cu mine daca vor sa lucrez cu ei. Pana pe 28 octombrie sunt ok ca e valabil contractul actual. Intre timp caut banca si astept propuneri :).

P.S: Altele decat ING va rog, ca astia iti iau comision si la transfer intrabancar prin home bank si sa-ti vina cardul dureaza mai mult de o saptamana. Totul in numele unor servicii de calitate superioara cand in fapt singurul lucru bun la ei e ca NU trebuie sa interactionezi cu oamenii ...