miercuri, 28 noiembrie 2012

Must carry de 1 Decembrie

Intodeauna mi-au placut promourile celor de la PRO cu 1 Decembrie. Nu stiu de ce, poate ca e senzatia aia de apartententa la ceva, de sarbatoare care merita vazuta si traita, dar misca ceva in mine. Anul asta e cu adevarat special pentru ca mi-a ajus cu politica. Dupa ce USL a demonstrat ca se poate mai rau ca PDL, dupa ce PNL a ajuns de stanga si a inregimentat in el pe deja misticul cioban-calugar, dupa ce marinarul si sleahta de nesimtiti au facut zob tot ce apucase tara asta sa mai cladeasca mie mi-a ajuns. NU mai vreau politica.

Asa ca de ziua mea de roman vreau o zi fara politicieni la TV. E suficient ca ii vad in afise pe strada, insa vreau sa aiba decenta ca in aceasta zi de campanie electorala sa taca. Iar televiuziunile sa aiba bunul simt sa ne dea stiri cu oameni care merita respectati pentru ca in fiecare zi muncesc si isi platesc impozitele si se lupta sa mai faca ceva in tara asta. Ar fi o mare schimbare sa vedem la TV nu lucruri bune sau rele, ci banale. Fara babe violate, fara vamesi corupti, fara plagiatori care acuza de nazism, fara piticoti si blonde de cotroceni. Pur su simplu sa fie o zi cu si despre oameni precum tanti Margareta care vinde flori la colt. E de 100 de ori mai senzational ce face ea decat ce face Crinul.

Nu sunt atat de fraier sa cred ca se poate, dar as vrea sa fiu inca destul de naiv sa mai pot spera. Si orice ar fi eu am telecomanda in mana, si cu asta pot face minuni mult mai mari decat cu stampila de vot. Parol!