vineri, 14 octombrie 2011

Communication fail, sau copywriteru' si istoria neamului ...

Nu sunt nici pe departe un expert in comunicare, si nici nu imi ies cuvintele intodeauna. Din pacate pentru mine, Cartoon Network si Discovery au ajuns intre un pic mai tarziu in viata de copil,  asa ca in prima perioada cu cravata, stegari si comandanti de detasamente am primit o educatie bazata pe Cutezatorii si Magaziunul Istoric (vorbesc de revista ... a nu se confunda cu vreo locatie din centrul isteric unde pitipoancele isi poarta agale pe mana gentile Vuitton cumparate din Istambul).

Asa ca azi, cand am citit indemul de a fi dacic pana in rarunchi si a urma pilda eroica a inaintasilor mei de fi luptator, mi-am pus intrebarea ... frate, chiar vreau sa fiu un erou care la final moare si nici macar nu e victorios? Cu toata stima pentru filonul nationalist si spiritul Dacic, inaintasii nostrii au luat-o pe coaja in cel mai clar stil posibil. La inceput s-au predat, apoi au preferat sa se sinucida pentru a nu fi omorati. Vorba aia ti-am tras teapa Traiane ...

Am scris mai demult ca Show me a hero and I'll write you a tragedy. Nu sunt cu cuvintele mele, si nici n-am nimic impotriva eroismului atat timp cat la sfarstit toti eroii pozitivi au sansa de a ieisi la bere si a povesti cat de greu le-a fost. Da sa mor io, daca pot sa rezonez in vreun fel cand cineva imi zice ca acum e randul meu sa fiu erou cum au fost dacii in 102 si 106. D.C ... adica dupa fiul lui Dumnezeu. Din toata inima o sa-i las pe altii sa fie eroi. Si cu riscul de a fi supranumit Gerula eu vreau sa traiesc sa "fight another day". Vorba aia, in materie de strategie Sun Tzu e mai tare decat Burebista si Decebal la un loc. Si a dracu' nimereala ca am citit si cartea lui :).

Sunt sigur ca departamentul care a facut mesajul o sa-mi recomande sa ma uit la telenovele pe viitor, ca na prea multa educatie nu da bine la imagine ... O alternativa la ce am zis eu mai sus ar fi sa existe un copywriter care sa fi pus mana pe o carte de istorie. Si nu ma refer la a o aseza sub monitor ...