vineri, 3 iunie 2011

Lobotomie cu genunchiul

Acum ca m-am intors am inceput sa ies la bere sa povestesc pe viu despre cum a fost concediu am ajuns sa discut cu un amic mai nordic ca obarsie si mai razbonic ca si fire despre postul mult prea putin cizelat al unui blogar despre mine. Bineinteles ca amicul meu, mandra reincarnare a lui de Ares si Thor, nu putea intelege cum de nu am raspuns cuvintelor urate scrise despre mine de un om care este recunoscut ca un blogar cu cojones si nu neaparat cu creier.

Nu intru in detaliile spumoase ale argumentatiei, insa finalul a fost mult prea scaldat in ras ca sa nu-l mentionez: Mah, daca te duci la el si ii dai una in oua l-ai terminat, e mai rau decat daca ii rupi mainile. Puii mei cu mainile in ghips tot exista speech to text, da dupa asa o lobotomie ca un genunchi in boase cu ce o sa mai gandeasca? 

Norocul lui e ca eu sunt mai pasinic si m-am hotarat ca ar fi mare pacat sa privez temporar media romana de genialitatea si spiritul critic al omului cu pricina. Vorba aia dupa cat rahat arunca din tastatura in stinga si in dreapta tare imi e ca ar fi coada … si mie nu-mi place sa ma bag in fata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu