miercuri, 8 iunie 2011

Cum sa alegi viitorul

Saptamana asta a fost una a citatelor celebre. E aproape inspaimantator cand te gandesti ca e de abia miercuri si deja semnele se tin lant, iar randomizer-ul de citate care imi serveste in fiecare zi cate cate una pare a avea veleitati de oracol sau un proxy cu doamne doamne (inca nu m-am decis care dintre astea as prefera)

Luni a fost aia cu ai grija ce-ti doresti. Cam asa a fost si la mine, am vrut sa fie, am vrut mult de tot, da n-a iesit conform cu specificatia ca n-am stitut sa o specific pe toata. Marti a fost cu Mark Twain, cu du-te in rai pentru vreme si in iad pentru companie, vorba ca o manusa in contextul vijeliei din cap. Azi a fost randul lui T. Monson cu "choose your love, love your choice" ca sa ma arunce si mai in ceata.

Da gata, am facut disable la widget ca am nevoie sa-mi pastrez liberul arbitru. Nu de alta dar daca maine imi zice ca-mi pot ghici viitorul in o ceasca de cafea atunci s-a dus pe apa sambetei orice urma de ratiune si o sa incep sa citesc horscopul in fiecare zi, sa ma apuc de vrajitorii si sa-mi tin sedintele in functie de ora planetara. Alchimie pura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu