miercuri, 25 iunie 2008

30 de centimetri

Cum pati sa masori distanta distanta dintre doua suflete? Poti incerca sa o masori in numar de priviri pe minut sau in numar de atingeri in public. Poti sa o masori in secunde de despartire? Eu am masurat-o in centimetri si am gasit ca sunt excat 30. Adica distanta dintre doua paturi in camera de hotel si lenea de a le unii, caci oricum se vor desparti pe parcurs, sau si mai bine distanta dintre daua trupuri noaptea dupa ce adorm si nu exista aer conditionat. Cel mai elocvent insa este patratul masutei dintre doua sezlonguri de pe plaja, adica excat 30 de centimetri. Am vazut insa si oamnei fara distanta, care in loc de a face plaja "civilizat" si a dormi in hoteluri cu paturi duble si aer conditionat au ales sa-si lipeasca trupurile noaptea in cort si sa stea aproape lipiti pe un prosop pe plaja oferind niste momente de intimitate cel putin induiosatoare. Si da imi este ciuda, daca va intrebati, pentru ca desi iubesc as preferea de o mie de ori sa fiu indragostit si sa aleg "lipsa de civilizatie" acelor lucruri care nu fac altceva decat sa adauge la distanta dintre 2 suflete sub eticheta confortului. Cand nu imi permiteam confortul eram mai fericit, pentru ca lipsa lui, desi uneori deranjeaza, ne face sa fim mai apropiati si mai atenti la ce vrea si ce simte celalat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu