marți, 17 septembrie 2013

Si totusi se poate ...

Acum aproape 4 luni mi-am cumparat un Jawbone Up. Am citit mult inainte de a alege, m-am gandit, am vorbit cu prieteni care o cumparasera deja si m-am hotarat sa ii aleg pe ei. De atunci am folosit-o in fiecare zi pana saptamana trecuta cand s-a stricat. S-a dus bateria dintr-o data, nu mai tine nici macar o zi. Cam naspa pentru ceva ce costa cu 30% mai mult decat concurenta.

Asa ca le-am dat un mail la suport sambata seara la noi (cand era sambata dimineata la ei). In mai putin de o ora am avut primul reply in care ma rugau sa mai incerc inca o data un soft reset. Pana duminica am facut si asta si le-am raspuns ca nu a functionat si le-am dat adresa de acasa asa cum mi-au cerut. Ma asteptam sa primesc un raspuns luni.

Insa am primit un rapsuns duminica seara, in care isi cereau scuze ca nu livreaza in Romania si ma intrebau daca nu cumva pot sa ii ajut cu o adresa in alta tara din Europa. Le-am zis ca o sa vin eu in SUA saptamana asta si daca pot sa mi-o trimita la hotel. Au raspuns ca desi in mod normal nu se face expeditie de urgenta o sa incerce sa rezolve si imi dau mail.

Azi e marti, am raspunsul, am tracking number-ul si am primit tot ce am cerut desi in mod normal ar fi trebuit sa trimit eu bratara stricata inainte de a o primi pe cea noua. Mailul se inchie cu "Thanks again, – can’t wait to get you back to living UP!". 

De sambata am schimbat 5 mailuri cu 3 persoane diferite si nici un moment nu a fost nevoie sa reiau explicatiile sau discutiile. In fiecare pas au fost atenti la detalii, mi-au oferit informatiile de care aveam nevoie si "au incalcat procedurile" pentru a rezolva problema unui client. Pentru ca asta e tot ce conteaza.

Asta e normalitate, si desi am avut o problema tot ce pot sa zic este: Jawbone rulez!