vineri, 2 septembrie 2011

Optimism I has it

Azi sunt 2 saptamani de la un nou inceput. O nebunie de inceput venit asa din niste ochelari de cal si in dauna unor alternative mult mai sigure. De ceva timp imi cam pierdusem dorinta de a munci, si simteam ca ma plafonez, ca ma trezesc dimineata pentru ca trebuie nu pentru ca vreau sa fac ceva. Si dupa ce am aratat cu degetul prin prea multe parti cautand scuze, m-am trezit in oglinda aratand spre mine, singurul care de altfel putea sa schimbe ceva. Asa ca am schimbat si sunt sigur ca nu am facut cea mai inteleapta alegere … dar pot zice cu mana pe inima ca ultimele 2 saptamani au fost printre cele mai fun si exciting din viata mea :). Nu zic ca noul MacBook Air nu are nici o legatura cu gradul de satisfactie … sau ca reintalnirea cu multi prieteni vechi in fiecare zi nu are de a face nimic cu asta. Insa nu pot sa pun degetul pe un singur lucru si sa zic de aici e. Pur si simplu aproape tot e fun, e challenging si am un munte de probleme de rezolvat si multi oameni super misto care sa ma ajute (atat de misto incat un produs facut de ei a ajuns pe tech crunch …) Me likes it atat de mult incat … acum n-as pleca in concediu in America de Sud, si cel mai probabil nici la anul.