miercuri, 5 mai 2010

Gri cu nuante tricolore

Ar fi interesant si mult mai simplu de ales daca florile ar fi in alb-negru. Insa daca vei lua verdele tulpinii unui mac si il vei amesteca cu sangeriul petalelor vei de de gri, si in functie de cat de zgarcit esti cu proportiile vei tinde spre una din extremele perfectiunii.

Cam tot asa e si cu alegerile din viata, cu senzatiile astea pe care le avem. Weekend-ul trecut, de 1 Mai muncitoresc am ajuns dintr-o mare intamplare in biserica stavropoleos. Nu am o relatie prea calda sau apropiata cu divinitatea, iar bisericile sunt pentru mine mai curand bucati de piatra asezate cu maiestrie decat lacase de cult, insa pentru prima oara dupa multi multi ani am asistat la o slujba intr-o biserica mica mica in care un cor de calugarite au reusit sa-mi inalte sufletul prin cantarea lor. M-as hazarda sa zic ca e una din putinele dati in care lipsa indiferentei fata de Dumnezeu nu lua forma unei anghioase amestecata cu furie si ura. Ironic sa-mi petrec un 1 Mai la biserica ...

Si pentru ca evident dupa 1 vine 2 Mai, am fost in parc, intr-o seara absolut normala de duminica. Si la fel de normal ca si peisajul a fost bombardamentul de senzatii auditive si vizuale neplacute datorate exclusiv unor apartinatori de subspecie umana care inca nu sunt in stare sa rosteasca pe silabe educatie. A fost covarsitoare proportia needucatiolor, grobienilor, pustanilor si smenarilor pentru care gramatica limbii romane este un fel de evanghelie dupa Vanghelie, pentru care cuvintele de alint sunt: imparate, smechere, fa proasto!. Umpleau parcul plimbandu-se in haite, reprezentand viitorul agramat al tarii, o adunatura de n-aIQ ce te fac sa te intrebi daca bunul simt al englezilor chiar este "common sense" sau e exceptie.

Uite asa am vazut extremele lumii mele in doua zile, una alba, una neagra si cand le amesteci ramane doar un gri murdar ca cel al blocului de vis a vis (scuze pentru cei care locuiesc in sectorul care este plin de culori frumoase date cu bidineaua pe persoana fizica).

Observatie pur statistica de duminica: IQ-ul este invers proportional cu cantitatea de gel din par. Partea proasta e ca nu o sa poata deveni cu totii fotbalisti ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu