luni, 6 iulie 2009

Apusul de soare

Sunt putine momentele din viata in care te simti cu adevarat liber si afara din sistem. Preferatele mele sunt apusurile de soare pentru ca iti lasa loc sa visezi la fericirea care astazi nu a fost. Incerc sa vad cat mai multe in special cand sunt in vacanta, iar cele mai frumoase au fost in Polara si Primosten.

Aseara inotam in golfuletul din faza vilei din Primosten si mi-am dat seama ca o sa ratez ultimul apus pe anul asta de aici. Asa ca am inotat cu disperare spre larg sa trec de srancile de pe margine, afara din golf. Am vazut un soare rosu care se incet intra in mare si primul impuls a fost sa ma scufund ca sa-l vad unde se duce. Pacat ca nu aveam ochelarii la mine si nu era nimeni in jur ca sa pot imprumuta unii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu