vineri, 12 martie 2010

What’s in it for me?

In seara asta  am primit de la un amic (fost coleg de munca) un link la un job de Project Manager (nu zic exact unde e jobul desi e simplu de dedus).  Si cum de ceva timp am invatat sa citesc printer randuri, si cum compania este una de software m-am distrat un pic citind bucata despre  “What's in it for you?”.

Pe scurt mi-au atras antentia urmatorul lucru:”Working on great products that you see on shelves”. Acum sincer parerea mea despre un produs software nu se masoara in cate cutii vad pe raftul unui magazine. Ca sa fiu si mai précis, nu prea cred ca va mai exista mult timp ideaa de a vinde la raft software. Ma uit la Google si Apple, poate cele mai de success companii ale momentului in IT si vad ca Google nu are magazine desi produce si vinde software, iar Apple vinde cea mai mare parte a aplicatiilor prin AppStore adica on-line. In plus e mult mai verde ca nu mai consume hartie si CO2 ca sa trimiti in celalat capat al lumii o cutie de carton cu un CD in ea :).

Stiu ca pot parea rautacios, dar vreau sa spun ca totusi e un pas inainte. Pana acum un an si ceva la capitolul beneficii pentru un job de tipul asta era listat “laptop”. Please please puteti sa-mi dati un laptop ca sa pot lucra de acasa? Please …

Gata cu rautatile pentru seara de azi ... mai e si maine o zi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu