Sunt intr-o perioada in care fac pace sau cum ar zice cineva care ma cunoaste, frate tu nu faci pace ci ii pui pe aia de te-au enervat sa plateasca. Am facut pace cu ING. Iaca si povestea:
Dis de timineata, craiul a incalecat pe multi cai (diesel) si se duse la lacasul zanelor portocalii. La orele la care soarele de pe cer (ascuns de nori) lumina exact intrarea in lacas ca sa desfaca vraja celor 1000 de lacate (si a alarmei) tot ce gasi craiul nostru fu un leu, acest pazitor necuvantator atarnt deasupra intrarii. Trecura 15 minute pana cand veni prima zina si cu bagheta fermecata in forma de cheie deschise poarta taramului magic pentru muritorii de rand. Craiul ii ceru zanei sa ii inchida conturile si cardurile. Zana cea buna se dadu de 3 ori peste cap si se prefacu in muma padurii zicand ca nu se poate pentru ca unul din conturi a fost deschis la alte zane, tot portocalii si alea. Craiul insa avea un telefon fermecat cu care sunase inainte la zanele din call center de unde aflase ca exista o vraja prea minunata care se numeste transfer. Asa ca muma padurii se apuca sa dea in taste de zor si ca prin minune conturile s-au inchis (si tot ca prin minune asta s-a intamplat exact 1 zi inainte de plata comisionului anual de administrare).
Pe hartia fermecata pe care craiul o primi drept zalog la motivul renuntarii scria lipsa de utilitate. Cand craiul a zis ca el vrea sa scrie acolo comisioane prea mari, muma padurii redevenita zana intre timp a raspuns simplu: "Pe asta n-o am in sistem". Poate ca ar trebui ii zise craiul, si zana ii confirma ca nu este primul muritor care zice asta. Si pentru ca avem de-a face cu un crai razboinic, acesta refuza sa semneze hartia pana cand zana nu scrise cu mana adevaratul motiv si stampila. Dupa asta, craiul incaleca pe o sa (diesel) si se duse la servici.
Si lasand povestile nemuritoare deoparte sunt 3 lucruri cel putin interesante:
1) E a doua oara cand office-ul ING nu este deshis la timp (9:30) si trebuie sa astept sa vina cineva.
2) Mai era acolo un amarastean ca mine, dar care venise sa-si ia contractul de credit. Raspunsul a fost halucinat: Colega care se ocupa de contracte vine doar la 10:30
3) Lipsa dorintei de a ajuta un client (chiar si pentru ultima oara). E ca si cum ai intarata un caine nervos. Si daca faci asta ar fi bine sa te uiti inainte si sa te asiguri ca e in lant.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu